fwto

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

The Hitchhiker's Guide to the Galaxy (2005)


Info:
Τι θα έκανες αν μια ωραία πρωία ερχόταν ο κολητός σου ο Φορντ, την ώρα που προσπαθείς να σώσεις το σπίτι σου από μπουλντόζες που ήρθαν να το κατεδαφίσουν γιατί στο σχέδιο πόλης θα περάσει από εκεί παρακαμπτήριος, και σου έλεγε πως έχεις περίπου 12 λεπτά πριν την ολική καταστροφή της γης? Επίσης ξέχασα να σου πω ρε φιλαράκι! Είμαι εξωγήινος! Και μέσα σε όλα αυτά έχεις και τον νταλγκά σου για ένα γκομενάκι που γνώρισες το προηγούμενο βράδυ και επιθυμείς διακαώς να το ξαναδείς! Και μάντεψε που θα την ξανα-συναντήσεις!! Καημένε Άρθουρ τι σου 'μελε να πάθεις! Θυμηθείτε να έχετε μαζί σας την πετσέτα σας!!
Write a comment...
Τι να πρωτο πω για αυτήν την ταινία? Από που να ξεκινήσω? Καταρχήν θέλω να ευχαριστήσω τον φίλο μου τον Μανώλη που μου πρότεινε την συγκεκριμένη ταινία και να του ευχηθώ “Το μεγάλο χαρτομάντηλο να σε σκουπίζει. Αψού!”. Όπως θα καταλάβατε είναι από τις αγαπημένες μου ταινίες και από τις λίγες που έχω δει πάνω από μια φορά. Βρήκα το σενάριο πάρα πολύ έξυπνο και απολαυστικό! Για την ιστορία του θέματος να σας πω πως ξεκίνησε. Είναι μια κωμωδία επιστημονικής φαντασίας που έγραψε ο συγγραφέας Ντάγκλας Άνταμς. Δημιουργήθηκε το 1978 ως ραδιοφωνική κωμωδία για το BBC, και ακολούθως έγινε σειρά πέντε βιβλίων, τηλεοπτική σειρά (1981), παιχνίδι για υπολογιστές (1984) και ταινία (2005). Εμένα οι ταινίες επιστημονικής φαντασίας ποτέ δεν μου άρεσαν. Κόλησα όμως με την συγκεκριμένη γιατί είναι αστεία, γλυκιά, παράξενη και με πολύ κουλό σενάριο! Μπορεί να σας φανεί μεγάλη, μια ώρα και σαράντα λεπτά αλλά δεν θα βαρεθείτε ούτε δευτερόλεπτο. Έχει πάρα πολλές ατάκες σαν ταινία και ηθοποιούς που δεν περίμενα να δω όπως ο John Malkovich στον ρόλο του Humma Kavula, την υπέροχη φωνή του Alan Rickman στο ρόλο του ρομπότ που πολύ θα ήθελα να έχω σπίτι μου και ας ήταν και καταθλιπτικό, την φωνή της Helen Mirren ως την “βαθειά σκέψη” που θα απαντήσει στην Απόλυτη ερώτηση για την Ζωή, το Σύμπαν και τα Πάντα και τον Bill Nighy ως τον Slartibartfast τον σχεδιαστή πλανητών με το πολύ αστείο όνομα! Και δεν έχω αναφέρει καν τους πρωταγωνιστές. Δεν χάνεις καθόλου το ενδιαφέρον σου για την ταινία ακόμα και όταν δεν καταλαβαίνεις τι εννοεί ο ποιητής. Δεν χρειάζεται να έχεις διαβάσει τα βιβλία ή να έχεις παρακολουθήσει την σειρά για να μπεις στο νόημα της ταινίας γιατί ο αφηγητής Stephen Fry δεν θα σε αφήσει έτσι! Θα σου το εξηγήσει! Και αν κάποιοι λένε πως δεν καταλαβαίνουν μην πτοείστε! Απλά απολαύστε την! Η μουσική της ταινίας δένει πολύ με τις σκηνές και το Journey of the Sorcerer των Eagles είναι το τραγούδι της αρχής και του τέλους της ταινίας. Αλλά και το So Long & Thanks for All the Fish που τραγουδάνε τα δελφίνια σημαντική λεπτομέρεια! Έχω όμως μια πολύ μεγάλη απορία... Τι απέγινε ο Humma Kavula οεο?? Πολύ θα ήθελα μια συνέχεια της ταινίας! Τώρα θα μου πει κανείς πάρε και διάβασε τα βιβλία ρε κοπελιά ή δες την σειρά... Εγώ επιμένω για μια δεύτερη ταινία! Δεν θα συνεχίσω γιατί δεν θα τελειώσει ποτέ η κριτική μου και θα με βαρεθείτε αν δεν με βαρεθήκατε ήδη!
Like!
Θέλω τον Marvin σπίτι μου! Γίνεται??
Dislike!
Πολύ απλά δεν έχω!
Share!
Ο σκηνοθέτης της ταινίας Garth Jennings έχει σκηνοθετήσει ένα μουσικό ανθολόγιο για τους κορυφαίους Pulp αλλά και μια μουσική συλλογή Best of Blur. Μου κάνει εντύπωση λοιπόν γιατί στην ταινία δεν είχαμε μουσικές επιρροές από εκεί. Μικρή σημασία έχει αλλά πιστεύω πως άξιζε να σημειωθεί.

2 σχόλια:

  1. Απλά λατρεύω αυτή την ταινία, την έχω δει απίστευτες φορές και θα την έβλεπα άλλο τόσο. Είναι μια πολύ έξυπνη μεταφορά του βιβλίου στην μεγάλη οθόνη, κράτησε όλα τα κύρια στοιχεία, η γκάμα των ηθοποιών ήταν φανταστική. Πραγματικά μια ταινία που αξίζει να την δούνε όλοι!
    Και γω θέλω τον Μάρβιν για να τον έχω σπίτι μου :)Ήταν by far ο καλύτερος χαρακτήρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα έπρεπε να υπάρχουν στην παραγωγή ρομπότ σαν τον Μάρβιν! ;)
    Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! Είναι προτροπή για όσους δεν έχουν δει την ταινία, να την δουν άμεσα! Have fun!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ShareThis