fwto

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

ICE AGE(2002)


ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ:
ΜΟΥ ΦΑΓΑΝ ΤΟ.....ΦΟΥΝΤΟΥΚΙ ΜΟΥ!!!
Με τις φωνές των:Ray Romano, John Leguizamo,Dennis Leary
Σκηνοθεσία:Chris Wedge,Carlos Saldanha

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ, ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

 Βρισκόμαστε στην εποχή των παγετώνων.Όλα τα ζώα μεταναστεύουν στον νότο.Εκτός από ένα μαλλιαρό μαμούθ,και ένα βραχύποδα που προσπαθεί να γλιτώσει από 2 ρινόκερους .Γίνονται ζευγάρι με το ζόρι, και αφού βρουν ένα ανθρώπινο μωράκι προσπαθούν να το επιστρέψουν στην οικογένεια του , με τη βοήθεια μιας τίγρης, χαρίζοντας όμως απίστευτες στιγμές γέλιου!


Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Κρύο, πάγοι, χιόνια,πολικές αρκούδες!!!! τι νοσταλγικές εικόνες?έτσι που το πάει ο καιρός, θα βλέπουμε πια μόνο τα παιδικά και τα ντοκυμαντερ  και θα θυμόμαστε ότι κάποτε υπήρχαν και αυτά τα φαινόμενα!!! αααχ!!
Δεκέμβρης μήνας και μόνο για μπάνια δεν πάμε! 
τεσπά προχωρώ στο θέμα μου , μια πάρα πολύ καλή ταινία κινουμένων σχεδίων με απίστευτο γέλιο και το καταπληκτικό άγνωστης ζωικής προέλευσης (δεν θυμάμαι τι ήταν ) που έψαχνε απεγνωσμένα το φουντούκι του!!!
Προτιμω την ελληνόφωνη έκδοση αν μου επιτρέπεται γιατί τη βρήκα πιο αστεία από την ξένη!!θυμάμαι είχα προτοπάρει την πρώτη μου συσκευή dvd , οπότε καταλαβαίνετε η ταινία έχει συναισθηματική βαρύτητα!!!!
Δεν λέω πολλά!ξαναδείτε την αυτή και τις συνέχειες της , δεν τις έχω δει αλλά για να το συνεχίζουν κάτι θα ξέρουν!!πετυχημένη η συνταγή της πρώτης!!!

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ

ΘΑ ΓΕΛΑΣΩ?(ΓΕΛΙΟ)-5\5 
πολύ όμως!

ΘΑ ΚΛΑΨΩ(ΚΛΑΜΑ)-0\5 
όχι

ΘΑ ΘΕΛΩ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΣ?(ΑΙΣΘΗΜΑ-SEX)-3\5 
χμμ ναι?

ΘΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΩ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ?(ΣΚΕΨΗ)-0\5 
όχι

ΘΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ?(ΦΟΒΟΣ - ΒΙΑ)-0\5 
όχι

ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ?(ΔΡΑΣΗ-ΑΓΩΝΙΑ)-5\5 
γέλιο,δράση όλα τα καλά!

ΘΑ ΔΩ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ?(ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ)-4\5 
άψογο!

ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΩ?(SOUNDTRACK)-5\5 
πολύ ευχάριστοι ήχοι

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ-8\10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis