fwto

Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

The Vow (2012)


Info:
Ένα πολύ ερωτευμένο και ευτυχισμένο ζευγάρι, που δείχνει πως ζει τον απόλυτο έρωτα, έχει ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα το οποίο έχει σαν αποτέλεσμα η Paige να χάσει την μνήμη της για τα τελευταία 5 χρόνια. Δεν θυμάται καθόλου τον σύζυγό της Leo και την ζωή της μαζί του και ξαφνικά ανατρέπεται η ζωή του νεαρού ο οποίος θα προσπαθήσει με κάθε μέσο να την κερδίσει και πάλι. Θα προσπαθήσει να την κάνει να τον ερωτευτεί ξανά, παρά την άρνηση των γονιών της και του κύκλου της. Θα τα καταφέρει άραγε?

Write a comment...
Ο Leo προσπάθησε πολύ να μας πείσει ότι θέλει πίσω την μοναδική του αγάπη (όχι δεν είναι σαν τον Μάνθο αυτός), αλλά το μόνο που κατάφερε είναι να μας πείσει πως ήθελε να κλέψει λίγη λάμψη από την επιτυχία μιας άλλης δακρύβρεχτης και ερωτικής ταινίας “The notebook”. Ενώ ξεκίνησε καλά η ταινία ρε παιδιά, κάπου στην μέση την βαρέθηκα... Λίγο που ο Channing Tatum που είναι ατάλαντος, λίγο που με την Rachel McAdams δεν ταίριαζαν καθόλου, λίγο που δεν είμαι ρομαντικός άνθρωπος και το μόνο που σκεφτόμουν ήταν “ευτυχώς που είναι μικρή η ταινία!”. Θα πρέπει να σας εξομολογηθώ κάτι. Ναι το Notebook ήταν μια πάρα πολύ ωραία ταινία, με πολύ ρομαντικό στόρι και πολύ καλή χημεία μεταξύ των πρωταγωνιστών. Αλλά εγώ δεν έκλαψα. Το ξέρω πως θα εκπλαγείτε κάποιοι από εσάς αλλά σας το έχω πει πολλές φορές: I am dead inside!! Δυστυχώς η απόπειρα των σεναριογράφων της ταινίας να κάνουν μια ακόμη επιτυχημένη ρομαντική ταινία απέτυχε. Βγήκε γλυκανάλατη με στοιχεία από το Notebook και το 50 First Dates χωρίς τον ερωτισμό της πρώτης ή το κωμικό στοιχείο της δεύτερης. Είναι καθαρά κοριτσίστικη πάντως να το ξέρετε. Όχι γυναικεία, κοριτσίστικη έχει διαφορά! Αν ήμουν από τα κλασσικά 15χρονα κοριτσάκια θα ήταν η αγαπημένη μου ταινία μετά το Notebook φυσικά! Αλλά επειδή δεν είμαι ούτε το ένα ούτε το άλλο δεν μου άρεσε η ταινία. Εσάς πάλι αν σας συγκινούν οι ερωτικές ιστορίες δείτε την. Όχι όμως με τον φίλο σας! Θα βαρεθεί στο πρώτο 10λεπτο! Επειδή μπορεί να με πείτε πολύ σκληρή, άντε καλά... Άμα θέλετε να τον πείσετε πως ζείτε τον απόλυτο έρωτα μαζί του δείτε την μαζί. Αν άντεξε το Notebook θα αντέξει κι αυτήν! Είναι και πιο μικρή σε διάρκεια οπότε θα το δεχτεί. Κανονίστε όμως μετά την ταινία τα φοράτε τα sexy κόκκινα εσώρουχα σας!!!! Ουπςςςςςς!!!! Sorry!! Κοκκίνησα!!!
Και φυσικά θα αναφερθώ και στο soundtrack της ταινίας το οποίο μου άρεσε περισσότερο από την ταινία! Είμαι ναι, σας το έχω πει πολλές φορές! Ανάποδη! Τραγούδια όπως Meat Loaf – I would do anything for love, The National – England, OK Go – This Too Shall Pass, Lykke li – Get some και φυσικά αγαπημένοι The Cure – Pictures of you! Είμαι μουσικός τύπος τι να κάνω....

Like!
Ντάξει, όσο και να σας λέω ότι δεν είμαι ρομαντική θα συμφωνήσω με τον Leo τον πρωταγωνιστή σε ένα πράγμα. Είναι κάτι που πιστεύω κι εγώ και μου άρεσε πολύ στην ταινία. Οι σκέψεις του: “Life's all about moments, of impact and how they changes our lives forever”. Οι στιγμές καθορίζουν την ζωή μας. Είναι αυτές που μας μένουν στο τέλος και μπορούν να φέρουν τα πάνω κάτω. Αυτές όμως μας βοηθούν να ανακαλύψουμε ποιοι πραγματικά είμαστε.

Dislike!
Μπορεί να είναι όμορφος, και... ταλαντούχος σε άλλα πράγματα που εγώ δεν μπόρεσα να δω. Αλλά σαν ηθοποιός τουλάχιστον σε αυτήν την ταινία δεν μου άρεσε καθόλου. Δεν ήταν καθόλου εκφραστικός ο Channing Tatum

Share!
Η ταινία λέει, είναι βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα και στο τέλος μας δείχνει μια φωτογραφία ενός ζευγαριού με τα δυο παιδιά του με λεζάντα “Το ζευγάρι που ενέπνευσε την ταινία είναι σε έναν ευτυχισμένο γάμο με δυο παιδιά”. Καλέ μια απορία θέλω να με λύσει η Paige: Τελικά τον θυμήθηκε ή τον ξανά ερωτεύτηκε τον Leo??? Έτσι από περιέργεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis