fwto

Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

War Horse (2011)


Info:
Η ταινία διαδραματίζεται στην περίοδο του πρώτου παγκοσμίου πολέμου, όταν ένα νεαρό αγόρι πρέπει να αποχωριστεί το άλογο το οποίο μεγάλωσε και εκπαίδευσε γιατί ο πατέρας του το πούλησε στο ιππικό. Ο Albert θα στρατολογηθεί στον πόλεμο με τον παιδικό του φίλο αλλά δεν σταματά να αναζητά τον Joey που παράλληλα βλέπουμε να αλλάζει ιδιοκτήτες αλλά και να αντιμετωπίζει την δίνη του πολέμου. Βρε τι πάθαμε με αυτό το άλογο!

Write a comment...
Η ταινία αυτή είναι του Steven Spielberg γνωστός για πολλές κινηματογραφικές επιτυχίες όχι μόνο επιστημονικής φαντασίας αλλά σε όλους τους τομείς. Παλιότερες ταινίες του Spielberg με παραπλήσιο θέμα και μεγάλη κινηματογραφική επιτυχία είναι το Saving Private Ryan (προσοχή Ryan όχι Bryan) και το αριστούργημα ¨Schindler's List¨ που κατά την ταπεινή μου γνώμη άφησε ιστορία. Αυτόν τον γύφτικο πρόλογο για τον Spielberg τον έκανα γιατί δεν μπορώ να καταλάβω ποιο το σκεπτικό του για την συγκεκριμένη ταινία... Ίσως να ήθελε μέσα από μια πιο ανθρώπινη ιστορία, αυτή του αγοριού και του αλόγου του να προσεγγίσει το θέμα του πολέμου. Υπάρχει όμως ελαφριά προσέγγιση σε αυτό το θέμα? Δεν νομίζω. Στην ταινία παίζει και η ανεπανάληπτη Emily Watson γνωστή από το “Δαμάζοντας τα κύματα” αλλά και από το “Corpse Bride” η οποία νομίζω πως πολύ απλά αδικείται στην συγκεκριμένη ταινία γιατί είναι μια πολύ μεγάλη ηθοποιός (και όχι σε ηλικία για όποιον το σκέφτηκε!!) με απίστευτες ικανότητες. Επειδή όπως καταλάβατε εμένα η ταινία δεν με εντυπωσίασε δεν ξέρω αν θα πρέπει να σας την προτείνω ή όχι. Ναι είναι μια ταινία η οποία ήταν προτεινόμενη για 6 όσκαρ αλλά δεν είχε κάτι το εντυπωσιακό. Είναι ένα ιστορικό δράμα που όπως και να το κάνουμε έχει ένα πολύ βαρύ θέμα, τον πόλεμο. Το άλογο αυτό περνά από διαφορετικούς αναβάτες και βλέπουμε τις διαφορετικές ιστορίες τους μέσα σε δύσκολες συνθήκες. Μια συμβουλή: τέτοιες ταινίες μην τις βλέπετε μόνοι σας. Έκανα το λάθος να την δω μόνη μου και πραγματικά νόμιζα πως ήταν ατελείωτη! Έχει μια σκηνή στην ταινία όπου το άλογο αυτό έχει παγιδευτεί σε συρματοπλέγματα και είναι ακινητοποιημένο. Το βλέπουν λοιπόν οι στρατιώτες από τα λαγούμια που είναι χωμένοι εκεί στην λάσπη και ένας τολμηρός σηκώνει λευκή σημαία για να πάει να το βοηθήσει. Και φτάνοντας εκεί έρχεται και ένας στρατιώτης από την αντίθετη πλευρά και μαζί βοηθούν το άλογο να ελευθερωθεί. Πόσο άκυρο μου φάνηκε τώρα εμένα όλο αυτό δεν μπορώ να σας το περιγράψω! Άκυρο ρε παιδί μου! Μιας που ξεκουραζόμαστε και βοηθάμε το άλογο δεν γνωριζόμαστε κιόλας βρε αδερφέ? Τώρα αν μετά από μια ώρα σε σκοτώσει η σφαίρα μου ψωμί κι αλάτι!! Θα ξέρεις το όνομα μου! Δεν θέλω να κοροϊδέψω ούτε την σοβαρότητα της ταινίας ούτε και αμφισβητώ πως στον πόλεμο όλα είναι πιθανά απλά τέτοιες αντιθέσεις σε πολεμικές ταινίες εμένα προσωπικά δεν μου αρέσουν.

Like!
Η Emily Watson μόνο και μόνο γιατί την θεωρώ κορυφαία ηθοποιό.

Dislike!
Η διάρκεια της ταινίας! Πήγαινα, ερχόμουν, έβαζα καφέ, ξανά ερχόμουν κι αυτή εκεί! Δεν τελείωνε με τίποτα!

Share!
1. Ενημερώθηκα πως ναι και οι άντρες κλαίνε... και μάλιστα με την συγκεκριμένη ταινία... Τι να πω. Δεν έχω λόγια. I am dead inside.
2. Η ταινία είναι βασισμένη σε βιβλίο του Μάικλ Μορπούργκο και έχει μεταφερθεί και σε θεατρική σκηνή του Λονδίνου και του Μπρόντγουεϊ. Άλλο κακό να μη μας ξανα-ματα-βρει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis