fwto

Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

BEWITCHED(2005)


ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ:
ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ...ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΝΑ ΤΗ ΔΕΙΣ!
(ΚΙ ΑΝ...)
Παίζουν:Nicole Kidman,Will Ferrell,Shirley MacLaine,Michael Caine,Steve Carrel
Σκηνοθεσία:Nora Ephron

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ



Ένας διάσημος ηθοποιός μετά από σειρά αποτυχημένων ταινιων(WILL FERRELL) ψάχνει μία ηθοποιο που θα τον βοηθήσει να απογειώσει ξανά την καριέρα του.Βρίσκει την όμορφη SAMANTHA(NICOLE KIDMAN),που θα υποδυθεί το ρόλο της μάγισσας στo remake της επιτυχημένης σειράς bewitched.Όλα φαίνονται τέλεια και δημιουργείται χημεία μεταξύ των πρωταγωνιστών,όμως κανείς δεν γνωρίζει ότι η SAMANTHA είναι αληθινή μάγισσα που επιζητά μια κανονική ζωή.


Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ


Μετά από απουσία αρκετών ημερών επιστρέφω με μία ταινία που ειλικρινά απορώ για το λόγο ύπαρξης της.
ΟΚ όλοι αγαπήσαμε την όντως πετυχημένη σειρά του 64΄ ''Η ΜΑΓΙΣΣΑ''(για όσους την πρόλαβαν και θυμούνται) αλλά η ταινία είναι κρίμα κι άδικο που γυρίστηκε.


Οι 2 πρωταγωνιστές δεν κολλάνε καθόλου μεταξύ τους και η NICOLE δεν το χει στην κωμωδία!καθόλου όμως???Είναι αυτό το ψυχρό το αυστραλέζικο που βγάζει και κρίμα γιατί τη συμπαθώ και πολύ!!!Απορώ τι σκεφτόταν και με ποια κριτήρια διάλεξε να παίξει στην ταινία.!
ΑNYWAY ποια είμαι εγώ να κρίνω όμως ?σκοτίστηκε αν δεν μας άρεσε ή όχι(μιλώ για το παγκόσμιο κοινό,γιατί η πιθανότητα να μας διαβάζει η nicole...μην πω που φτάνει!!)
Γυρνώντας όμως πίσω στη θνητή πραγματικότητα και την ερασιτεχνικη μας ματιά στην ταινία ο FARELL επίσης δεν μου άρεσε, γιατί δεν του πήγαινε καθόλου ο ρόλος του καρδιοκατακτητή και μας έχει συνηθίσει σε πιο ελαφριές ερμηνείες (πλην της εξαιρετικής ερμηνείας του κατ'εμέ στο ''πιο παράξενο κι από παράξενο'' που ευελπιστώ να σας γράψω σύντομα!)
Μέγα ευτύχημα η συμμετοχή των MACKLAINE και KAINE και ο τότε άσημος ακόμη CARELL(που κατά τύχη eιχα κουβέντα για αυτόν χτες, τυχαίο?δεν νομίζω).
Κατά τα άλλα τι νας πω δείτε την αν θέλετε εσείς, ίσως εγω είμαι και λίγο υπερβολική, αλλά δεν μου άρεσε, τι να κάνω? και δεν άντεξα στην ιδέα ότι πρέπει να τη δω 2η φορά και ευτυχώς δεν το έκανα!!


Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ

ΘΑ ΓΕΛΑΣΩ?(ΓΕΛΙΟ)-0\5
why ?why??

ΘΑ ΚΛΑΨΩ?ΚΛΑΜΑ)-0,5\5
Γιατί Nicole μου ξέπεσες έτσι?ποιός σε πείραξε τότε?πες μας, δεν θα ένιωθες καλά μάλλον ε?!!

ΘΑ ΘΕΛΩ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΣ?
(ΑΙΣΘΗΜΑ-SEX)-1\5
κρίμα κρίμα καθόλου χημεία!!

ΘΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ(ΦΟΒΟΣ-ΒΙΑ)-0\5
ρίξε κανένα υπνάκο!

ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ?
(ΔΡΑΣΗ-ΑΓΩΝΙΑ)-1,5\5
....................

ΘΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΩ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ?(ΣΚΕΨΗ)-0\5
θα πάρω το σκουπόξυλο της ταινίας και θα αυτοχτυπηθώ, μήπως κατεβάσω καμιά σκέψη!

ΘΑ ΔΩ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ?(ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ)-1\5
μαγικά αλλά όχι και πολλά!!

ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΩ?(SOUNDTRACK)-1\5
δεν νομίζω πέρα από το πασίγνωστο theme song της σειράς!

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 4\5



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis