fwto

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Perfect Sense (2011)

Info:
Πως θα αισθανόσασταν αν ξαφνικά χάνατε σταδιακά μια – μια τις αισθήσεις σας? Ξεκινώντας από την όσφρηση, μετά την γεύση, έπειτα την ακοή και μετά την όραση? Μένει μόνο η αφή... που πολύ πιθανό να χαθεί κι αυτή. Η ταινία έχει να κάνει λοιπόν με μια επιδημία που ξαφνικά εμφανίζεται σε μια ομάδα ανθρώπων που δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους και δεν εμφανίζουν κανένα σύμπτωμα, απλά χάνουν μια αίσθηση κάθε φορά. Μία επιδημιολόγος που ερευνά την υπόθεση γνωρίζει έναν σεφ που δουλεύει στο εστιατόριο κάτω από το διαμέρισμά της και μέσα σε όλη την κατάσταση της επιδημίας ερωτεύονται και μαζί βιώνουν την ασθένεια. Εμένα γιατί με βάζετε να βλέπω τέτοιες ταινίες??? Κλεάνθη για σένα το λέω!

Write a comment...
Δεν μπορώ να αποφασίσω αν η ταινία τελικά μου άρεσε ή όχι. Σαν ιδέα νομίζω πως μου κίνησε το ενδιαφέρον ειδικά στην αρχή που δεν ξέρεις ακόμα για ποιόν λόγο οι άνθρωποι χάνουν τις αισθήσεις τους. Εγώ για τον Ewan McGregor βασικά την είδα την ταινία! Γιατί με αρέσει πολύ! Οι ερμηνείες των ηθοποιών μου άρεσαν πολύ και χάρηκα που είδα και πάλι σε κάτι ποιο σοβαρό αυτή τη φορά τον Ewen Bremner που τον είδαμε στο Trainspotting ως τον “καμένο” Spud που πραγματικά τον λάτρεψα. Μέχρι την μέση της ταινίας έβλεπα με πολύ ενδιαφέρον τις αντιδράσεις των ανθρώπων σε μια επιδημία σαν και αυτήν. Πραγματικά δεν θα μπορούσα να φανταστώ τον κόσμο χωρίς τις αισθήσεις μου. Χωρίς να μπορώ να μυρίσω, να γευτώ (χωρίς φαΐ?? Ούτε κατά διάνοια!!), να ακούω ή να βλέπω. Δείχνει τους ανθρώπους να δέχονται την απώλεια και να μπαίνουν σε μια καθημερινότητα γιατί τουλάχιστον είναι ζωντανοί. Αυτό είναι και το concept απ'ότι κατάλαβα. Μπορεί να χάσεις όλες σου τις αισθήσεις αλλά να είσαι στην ζωή. Να μένουν απλά σαν μνήμες η μυρωδιά μιας βροχερής μέρας, ένα τέλειο πιάτο που δοκιμάσατε με τις αγαπημένες σας γεύσεις, η φωνή ενός αγαπημένου ανθρώπου και τέλος η όψη σας, το φως της μέρας και τα χρώματα της θάλασσας. Κρατάς την τέλεια “αίσθηση” σε κάθε μια περίπτωση. Αλήθεια, ποια είναι για εσάς η τέλεια αίσθηση? Εγώ δεν θα μπορούσα να διαλέξω. Μου φαίνεται δύσκολο να χάσεις έστω και μια. Αν χάνατε λοιπόν τις τέσσερις από τις πέντε και είχατε μόνο την αφή πως θα αισθανόσασταν? Να τέτοιες ταινίες βλέπω και σοβαρεύω μετά! Σκέφτομαι πράγματα που ενώ τα θεωρώ δεδομένα μπορεί κάποια στιγμή να τα χάσω. Γι'αυτό τίποτε μην θεωρείτε δεδομένο. Ίσως ο σκηνοθέτης θέλει να περάσει κάποιο άλλο μήνυμα αλλά εγώ αυτό πήρα από την ταινία. Αχ να σας πω και τι έπαθα κάποια στιγμή! Όταν χάνεται η ακοή τους υπάρχει μια απόλυτη σιγή στην ταινία σαν κάποιος να πάτησε το mute, μην αναρωτηθείτε γιατί εγώ σαν χαζή ξανθιά νόμιζα πως κάτι έπαθε το ηχείο μου, μην ε... δεν ε... Γενικά η ταινία νομίζω πως μου άρεσε τώρα που το σκέφτομαι. Απλά τσατίστηκα με το τέλος της! Δεν μπορώ τις ταινίες που απλά σε αφήνει να βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα! Δεν θέλω ρε φίλε να με αφήσεις με την απορία! Βάλε το δικό σου συμπέρασμα! Τώρα βέβαια δεν ήταν και σαν το Inception, που εκεί είχαμε μια διαφωνία γενικά έπεσε δεν έπεσε η σβούρα στο τέλος! Αν σας αρέσουν λοιπόν οι ρομαντικές, δραματικές ιστορίες δείτε την. Κορίτσια αν σας αρέσει ο ποπός του Ewan να σας πω ότι τον δείχνει και σε αυτήν την ταινία! Έχει λίγο γυμνό, όχι βέβαια όσο σε προηγούμενη ταινία του σκηνοθέτη David Mackenzie, Young Adam αλλά κάτι έχει! Επίσης η ταινία δεν είναι βαρετή όπως η ταινία Young Adam!!

Like!
Έψαξα για soundtrack και βρήκα αυτό. Είναι καλό. Ακούστε το. Γενικά η μουσική της ταινίας είναι ατμοσφαιρική όταν υπάρχει.

Dislike!
Το τέλος. Δεν μπορώ να έχω απορίες!!!!

Share!
Δεν έχω κάτι να μοιραστώ μαζί σας... Να σας πω μόνο πως ο ηθοποιός που παίζει το αφεντικό του Ewan στην ταινία είναι ο θείος του!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis