fwto

Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

FOOL'S GOLD (2008)



ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ:
ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ!!!
Παίζουν:Kate Hudson,Matthew McConaughey,
Donald Sutherland,Ray Winstone
Σκηνοθεσία:Andy Tenant

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:ΚΩΜΩΔΙΑ, ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ

Ο BENJAMIN(Matthew McConaughey) και η TESS(Kate Hudson) είναι ένα παντρεμένο ζευγἀρι που παίρνει διαζύγιο ὀχι λὀγω ασυμφωνἰας χαρακτἠρων αλλά επειδή δεν έχουν κάνει καμία ανακάλυψη θησαυρού τελευταία!
Τα πράγματα φαίνεται να μην έχουν επιστροφή μέχρι που ο Benjamin χάρη σε ένα σπασμένο πιάτο, ανακαλύπτει ότι είναι κοντά στην ανακάλυψη ενός θησαυρού και κατ' επἐκταση,τη διάσωση του γάμου του!!!!!


Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Αλλη μία άκρως καλοκαιρινή ταινία με παραλίες, αμμουδιές.κυνήγι θησαυρού και τους αγαπημένους Kate Hudson και Matthew mc....(μη το γράφω όλο τώρα!,καταλάβατε!)
Πολύ ευχάριστη ταινία, με δόσεις χιούμορ και περιπέτειας και ένα ψιλοπαράδοξο αλλά ευκολοχώνευτο στο μυαλό στόρυ.
Ένα ζευγάρι που αγαπιέται μεν,αλλά τα χαλάει δε επειδή και καλά! δεν μπορούν να ανακαλύψουν ένα ρημαδιασμένο θησαυρό 8 χρόνια τώρα!(πάντα τα λεφτά είναι το πρόβλημα τελικά, απλά εδώ είπαν να το ωραιοποιήσουν λιγάκι!)Ωσπου όμως μία μέρα ο δύσμοιρος matthew,κατα ιδρωμένος και ημίγυμνος(yeahh!!).λέει στην αθώα κατα τα άλλα Kate ότι είναι πολύ κοντά σε ένα θησαυρό!
Και ερωτώ εγώ: υπάρχει άνθρωπος στον πλανήτη γη που θα άκουγε για λεφτά, έστω,με την μορφή θησαυρού,και θα έφευγε????δεν ξέρω για σας αλλά εγω ούτε θα έφευγα,αλλά θα έκανα και πολλά άλλα προκειμένου να τον καπαρώσω ξανά(αφού έκανε και τόσο καλό sex,ήταν και ωραίος, τι το συζητάμε!)!!!
Anyway,φαντάζομαι πως οι περισσότεροι έχουν δει την ταινία και δεν θα προχωρήσω σε περαιτέρω περιγράφες,εμένα μου είχε αρέσει πολύ και την πρώτη και τη δεύτερη φορά, απλά με λύπη διαπιστώνω, ότι ο matthew αν και θεός- ήλιος καλοκαιρινός,καλύτερα να μην ανοίγει και πολύ το στόμα του, γιατί αυτή η τεξανή προφορά του μου σπάει τα νεύρα!!!ευχαριστώ και καλή σας διασκέδαση!!!!

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ

ΘΑ ΓΕΛΑΣΩ(ΓΕΛΙΟ)-2\5
δεν πέφτεις και στα πατώματα, αλλά είναι ευχάριστη!


ΘΑ ΚΛΑΨΩ(ΚΛΑΜΑ)-0\5
καλοκαιράκι είναι,δεν θέλω κλάμματα!


ΘΑ ΘΕΛΩ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΣ(ΑΙΣΘΗΜΑ-SEX)-3\5
μωρέ ας μην ήταν ο θησαυρός στη μέση και θα σου έλεγα εγώ,καπνός θα ήταν η σχέση τους!!


ΘΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ(ΦΟΒΟΣ-ΒΙΑ)-0\5
για ποιο λόγο να τα κλείσεις?θα χάσεις τον matthew από κανα πλάνο και δεν θα φταίω εγώ!


ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ?(ΔΡΑΣΗ-ΑΓΩΝΙΑ)-3\5
ότι πρέπει για το καλοκαίρι!


ΘΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΩ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ?(ΣΚΕΨΗ)-0,5\5
λες να υπάρχουν θησαυροί?να βρούμε και εμείς έναν ρε παιδάκι μου καμία φορά!!


ΘΑ ΔΩ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ?(ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ)-3\5
θάλασσες, ακρογιαλιές, o matthew,η kate και αρκετές σκηνές που χρήζουν βοήθεια κασκαντέρ!(εντάξει ωραίος ωραίος,αλλά δεν τα χάφτουμε και όλα!)


ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΩ?(SOUNDTRACK)-3\5
και μόνο που παίζει το ''could you be loved''του bob marley, εμένα μου αρκεί για να ανέβω!!!

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:7\10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis