fwto

Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

INTO THE BLUE(2005)

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ:
SEA, SEX AND DRUGS
Παίζουν:Paul Walker,Jessica Alba,Scott Caan, Ashley Scott
Σκηνοθεσία:John Stockwell

Ο Jared και η Sam είναι ένα ευτυχισμένο ζευγάρι.Εκείνος είναι δύτης και εκείνη εκπαιδεύτρια σε θαλἀσσιο πάρκο.Μια μέρα έρχεται ο καλύτερος φίλος του JARED, ο BRUCE στο νησί.Κανονίζουν μία μέρα να απολαύσουν τον ήλιο και τη θάλασσα και ανακαλύπτουν ένα αεροπλάνο με ναρκωτικά.Ο BRUCE έρχεται σε επαφή με εμπόρους ναρκωτικών και εκείνοι τους κυνηγούν.

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Καταρχάς να δηλώσω ότι μου έλειψε απίστευτα η διαδικασία να γράφω για ταινίες δεδομένου, ότι τις τελευταίες 2 βδομάδες τα έχω φορτώσει στον κόκκορα.Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού (και εγώ ακόμη δεν το ἐχω συνειδητοποιήσει ακόμη!) αλλά όσοι δεν πήγατε ακόμη θάλασσα(που δεν το νομίζω) θα καταευχαριστηθείτε με την συγκεκριμένη ταινία ή θα σκάσετε από ζἠλια!
τα συναισθήματα είναι πολύ κοντινά μεταξύ τους!.
Καταπληκτικά τοπία,υποβρύχια γυρίσματα, καρχαρίες,ψαράκια θαλάσσια σπορ, όλα τα έχει η συγκεκριμένη ταινία!!Δεν θα μπορούσα να παραλείψω το οφθαλμόλουτρο για τις γυναίκες βλέποντας τον ΘΕΟ PAUL WALKER και για τους άνδρες τη ΘΕΑ JESSICA ALBA!Κατά τα άλλα το σενάριο δεν λέει και πάρα πολλά(πάει καιρός που την είχα δει και μου είχε μείνει κάτι καλύτερο στο νου!!)καλή περιπετειούλα(έχει και 2 αλλά εκείνο μη το δείτε με την καμμία)με φοβερές παραλίες και χρώματα, οπότε ας μη το συζητάμε ιδιαίτερα, δείτε τη για το οπτικό της θέαμα!!!!!

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ

ΘΑ ΓΕΛΑΣΩ?(ΓΕΛΙΟ)-1\5
δεν είναι κωμωδία

ΘΑ ΚΛΑΨΩ?(ΚΛΑΜΑ)-0\5
δεν είναι και δράμα

ΘΑ ΘΕΛΩ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΣ?(ΑΙΣΘΗΜΑ-SEX)-2,5\5 λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και το αγόρι μου!

ΘΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ(ΦΟΒΟΣ-ΒΙΑ)-2,5\5
εἰχε περισσότερη βία από όση θυμόμουν

ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ?(ΔΡΑΣΗ-ΑΓΩΝΙΑ)-3\5
θα μπορούσε να ναι και καλύτερο!

ΘΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΩ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ?(ΣΚΕΨΗ)-0\5 χαλάρωσε καλοκαίρι είναι!!

ΘΑ ΔΩ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ?(ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ)-5\5
σ'αυτό της βγάζω το καπέλο !από τις καλύτερες ταινίες με θέμα τη θάλασσα!!

ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΩ?(SOUNDTRACK)-2,5\5
παίζει ένα από τα αγαπημένα μου το ''time of our lives''του PAUL VAN DYKE!!

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 6\10


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis