fwto

Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

In Bruges (2008)


Info:
O Ray και ο Ken είναι δυο δολοφόνοι επί πληρωμής, ο μεν πολύ καινούριος στην δουλειά και ο δε παλιός και με πολλούς φόνους στο ενεργητικό του. Μετά από μια στραβή αποστολή του Ray το αφεντικό τους ο Harry τους στέλνει σε μια πόλη του Βελγίου, την Μπριτζ για μια νέα αποστολή... μόνο που αυτή η αποστολή... δεν είναι για καλό! Και περιμένοντας το τηλεφώνημα του Harry... ο Ken γουστάρει τρελά τα αξιοθέατα, ο Ray σιχαίνεται την πόλη αλλά γνωρίζει την Chloe η οποία και αυτή με την σειρά της δεν στέκει και πολύ καλά στα μυαλά της! Ένας ζηλιάρης γκόμενος, ένας Καναδός που τρώει ξύλο, ένας τύπος ονόματι Γιούρι και ο Jimmy ο νάνος!! Ωραίο ακούγεται σαν σενάριο ε? Ε δεν είναι και τόσο...

Write a comment... 
Η ταινία που λέτε παρουσιάζεται ως κωμωδία... εγώ να σας πω την αμαρτία μου δεν γέλασα και τόσο!! Μου κίνησε την περιέργεια γιατί καταρχάς ο σκηνοθέτης Martin McDonagh είναι Ιρλανδός, γιατί έχει πολύ καλή βαθμολογία στο Imdb (ντάξει μη βαράτε δεν είναι και θεός το Imdb) και γιατί η νέα ταινία του McDonagh είναι το Seven Psychopaths και μου άρεσε πάρα πολύ (θα διαβάσετε κριτική εντός ολίγων ημερών το υπόσχομαι)! Απογοητεύτηκα όμως και ειδικά στο τέλος τσατίστηκα κιόλας!! Ξέρετε πως εμένα δεν μ'αρέσει καθόλου να με αφήνεις με ερωτηματικά στο τέλος... ε ήταν πάλι τέτοιο τέλος! Πραγματικά γιατί το κάνουν αυτό οι σεναριογράφοι? Για τον Colin Farrel το μόνο που έχω να πω είναι πως είναι ρηχός σαν ηθοποιός. Αν και τον προτιμώ σε κωμικούς ρόλους όπως αυτούς στις δυο ταινίες που αναφέρω, γενικά δεν τον θεωρώ και πολύ καλό ηθοποιό. Ο Brendan Gleeson ως Ken σαφώς και είναι πολύ καλύτερος και ενώ έχει παίξει σε πολλές γνωστές ταινίες όπως διάβασα στο imdb εγώ δεν τον θυμάμαι... να με συμπαθάτε! Στην ταινία εμφανίζεται και ο Ralph Fiennes στον ρόλο του κακού Harry που μου είναι παντελώς αδιάφορος ως ηθοποιός! Αυτός που μου άρεσε είναι ο “κοντόσωμος” Jimmy σαν ρόλος γιατί έχει αρκετές ατάκες και εμφανίζεται πάντα εκεί που πρέπει για να σπάσει το βαρύ κλίμα της ταινίας. Αν και στο τέλος... την πληρώνει αυτός. Σαν σενάριο είναι έξυπνο και η ταινία θα ήταν πολύ καλή κωμωδία αν δεν άλλαζε τόσο πολύ το κλίμα όταν τελικά αποκαλύφθηκε ο λόγος που πήγαν στην Μπριτζ και ξεκίνησαν οι φόνοι! Έχει κάποιες αστείες σκηνές, έχει καλές ατάκες αλλά το όλο κλίμα δεν έχει καμία σχέση με κωμωδία για μένα τουλάχιστον. Και μετά από όλη αυτή τη γκρίνια να σας πω πως δεν είναι ότι δεν σας προτείνω να την δείτε... απλά σας προετοιμάζω! Εντωμεταξύ σε όλη την ταινία ο Harry εκθειάζει την πόλη Bruges και λέει πως είναι πολύ όμορφη και τα συναφή και ο Ray την σιχαίνεται πριν ακόμη την δει. Η αλήθεια είναι πως είναι όμορφη πόλη με πολύ πλακόστρωτο  πολλές εκκλησίες και ένα ποτάμι. Αλλά πολύ μούχλα και ομίχλη ρε παιδί μου... Και πάμε στην μουσική της ταινίας που έχει λίγες αλλά καλές επιλογές. 2000 miles από τους pretenders, That time από την Regina Spektor αλλά και κάποιες ατμοσφαιρικές μουσικές συνθέσεις από τον Carter Burwell. Αυτό που παρατηρώ με τους Ιρλανδούς είναι πως τιμούν πολύ την πατρίδα τους αλλά και την παραδοσιακή μουσική τους. Εδώ ακούμε το τραγούδι On Raglan Road από τους Dubliners το οποίο είναι ποίημα από το 1946. Είναι τρελοί αυτοί οι Ιρλανδοί... 

Like! 
Η πιο αστεία σκηνή της ταινίας για μένα είναι αυτή με τον Καναδό. Και ο διάλογος άκυρος αλλά και όλη η σκηνή! 

Dislike! 
Ρε δεν είμαι εγώ για ερωτηματικά στο τέλος! Τα είπαμε αυτά! Να τις τελειώνετε τις ταινίες σας! Αμάν πια! 

Share! 
Το 2009 η ταινία ήταν υποψήφια για αρκετά βραβεία και ένα από αυτά ήταν και το περιβόητο χρυσό αγαλματάκι που δεν το απέκτησε όμως για καλύτερου σεναρίου. Πήρε όμως Χρυσή Σφαίρα ο Collin ως καλύτερης ερμηνείας ηθοποιού. Στην ίδια κατηγορία ήταν και ο  Brendan Gleeson για την ίδια ταινία. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis