fwto

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Liberal Arts (2012)


Info: 
O Jesse είναι ένας 35χρονος νέος, κολλημένος με τα βιβλία και την φιλοσοφία. Έχει μια δουλειά, μόλις χώρισε με την κοπέλα του και τον καλεί ένας πρώην καθηγητής του πανεπιστημίου που φοίτησε σε μια αποχαιρετιστήρια εκδήλωση που του ετοιμάζουν για την συνταξιοδότηση του. Εκεί λοιπόν θα γνωρίσει την Zibby η οποία είναι μόλις 19 ετών αλλά η χημεία τους φαίνεται να είναι απόλυτη! Έλα μου όμως που δεν αρκεί μερικές φορές μόνο η χημεία για να... δέσει το γλυκό! Τελικά ποιος είναι ο ανώριμος στην συγκεκριμένη περίπτωση? Ο Jesse ή η Zibby? Και όλα αυτά με πολύ κουλτούρα και διανόηση! Κόφτε κάτι ρε παιδιά... 

Write a comment... 
Η ταινία που λέτε έχει να κάνει με τον Jesse που μέσα από αυτήν την σχέση του με την συμπαθέστατη Zibby θα καταλάβει πόσο ανώριμος είναι και θα αποφασίσει επιτέλους να ωριμάσει και να δει την ζωή του στα σοβαρά. Μέσω της λογοτεχνίας αλλά και πολλών άλλων κοινών ενδιαφερόντων ερωτεύονται πλατωνικά! Ωραία κι εμένα τι με νοιάζει θα μου πείτε τώρα? Δεν έχω να σας απαντήσω! Εντάξει συμπαθητικό το σενάριο και η προσπάθεια ρε παιδιά αλλά νομίζω πως προσπάθησαν υπερβολικά να βγάλουν μια κουλτουριάρικη ταινία και τελικά τους βγήκε κομεντί! Αυτή που μου άρεσε είναι η Elizabeth Olsen ως Zibby (μα Zibby???) η οποία όσο την βλέπω είναι ίδια με τις αδερφές της! Εξωτερικά μόνο ευτυχώς... Νομίζω πως η μικρή το 'χει όπως σας είχα πει και σε προηγούμενη κριτική μου για την ταινία Martha Marcy May Marlene. Τον Josh Radnor επειδή δεν έχω δει How I met your mother αλλά ούτε και την πρώτη του ταινία την Happythankyoumoreplease οπότε δεν τον ήξερα. Όταν σχηματίσω γνώμη θα σας πω! Έχει αρκετά ενδιαφέροντα σημεία η ταινία και πραγματικά θα μου άρεσε αν δεν προσπαθούσαν τόσο πολύ. Με κούρασε λίγο ο χαρακτήρα του Jesse γιατί είναι κολλημένος με πολλά πράγματα και ίσως και γι'αυτό να είμαι τόσο αρνητική. Ευχάριστη έκπληξη είναι ο Zac Efron! Αυτό το παιδί δεν ξέρω γιατί αλλά με αρέσει! Είναι πολύ μικρός ακόμη αλλά έχει δυνατότητες νομίζω όσο χαζό κι αν ακούγεται τώρα αυτό! Και όχι δεν είναι επειδή είναι ωραίο αγόρι (άμα μεγαλώσει λίγο ακόμη θα είναι πιο όμορφος κορίτσια!). Δίνει μια χαζοαμερικανιά στην ταινία με τον ρόλο του η αλήθεια είναι αλλά είναι ευχάριστος. Επίσης κάτι ακόμη που μου άρεσε είναι τα τοπία στον χώρο του πανεπιστημίου που συνθέτουν απίστευτη σκηνοθεσία και φωτογραφία στην ταινία. Πάντως αν δείτε το τρέιλερ της ταινίας... είναι πολύ καλύτερο από την ίδια. Από μουσικής απόψεως η ταινία έχει πολλές αναφορές στην κλασσική μουσική, κάτι που δεν κατέχω πολύ καλά, όχι όμως ότι δεν μου αρέσει και δεν σέβομαι. Schubert, Beethoven, Vivaldi και είναι και ένας λόγος που συνδέονται οι δύο χαρακτήρες, ένας λόγος που ερωτεύονται. Να κάτι που μου άρεσε στην ταινία, έρωτας μετά μουσικής! Και μετά λέτε πως δεν είμαι ρομαντική!! Αίσχος! 

Like! 
Ο σκούφος του Nat ακα Zac Efron! Γενικά ο φευγάτος χαρακτήρας του όπως είπα και πιο πάνω. 

Dislike! 
Εγώ πάντως αν γνώριζα τύπο σαν τον Jesse θα τον χαστούκιζα. Συγγνώμη αλλά είναι από αυτούς που τους δείχνεις τον ουρανό και αυτοί κοιτάνε το δάχτυλο. Ωραία η φιλοσοφία ρε παιδιά δεν αντιλέγω αλλά get a life...

Share! 
Έχω πολλά πράγματα που θέλω να μοιραστώ μαζί σας αλλά κανένα από αυτά δεν έχει να κάνει με την ταινία...! Καλά ντε μη βαράτε! Σταματάω εδώ! (Τρεις άχρηστες εντελώς γραμμές μόνο και μόνο για να γεμίσω την ενότητα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis