fwto

Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

REMEMBER ME(2010)


ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ:
Σ' ΕΧΩ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ!!!!!!!
Παίζουν:Robert Pattinson,Chris Cooper,Pierce Brosnan,Lena Olin,Emilie De Ravin
Σκηνοθεσία:Allen Coulter

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ, ΔΡΑΜΑ

Ο TYLER(ROBERT PATTINSON) είναι ένας νεαρός που φαίνεται να έχει χάσει το δρόμο του και το νόημα της ζωής γενικότερα, έπειτα από μία τραγική απώλεια. Η σχέση με την οικογένεια του δεν είναι και η καλύτερη ειδικά με τον πατέρα του(PIERCE BROSNAN).Το μόνο του οικογενειακό στήριγμα είναι η μικρή του αδερφή.Ώσπου μία μέρα εμφανίζεται στη ζωή του η ALI(EMILIE DE RAVIN) και όλα φαίνεται να αρχίζουν να αποκτούν διαφορετικό νόημα στη ζωή του TYLER.

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Προσπαθούσα να καταλάβω προς τι αυτό το κόλλημα που έχουν όλα τα κοριτσάκια με τον Pattinson και όλες τσιροβολάνε σαν τρελές, ειδικά μετά την επιτυχία που είχε με το TWILIGHT!οκ καταλαβαίνω ότι αυτό το βλέμμα που κολλάει πάνω σου, σίγουρα σου προκαλόυσε ένα κάτι αλλά ως εκεί, βρε παιδί μου , ήταν και έτσι χλωμός στην ταινία και δεν προκαλούσε κάτι το ιδιαίτερο.Ώσπου είδα τη συγκεκριμένη ταινία και ομολογώ τον ερωτεύτηκα και το δηλώνω δημόσια.Δεν είναι η ομορφιά του αυτή που σε κάνει να πέφτεις ξερή ούτε καν ο τρόπος που μιλάει(κατ' εμέ μπαρουφολογίες έλεγε ώρες ώρες)αλλά ο τρόπος που κινείται το αλήτικο του στυλάκι, το είμαι αδιάφορος για τη ζωή μέχρι όμως να ''ρθεις εσύ,το ανακατεμένο μαλλί-πρέπει να κάνω μπάνιο, ο τρόπος που γελάει, ακόμη και ο τρόπος που άναβε τσιγάρο!(δεν πιστεύω ότι τα λέω όλα αυτά!!!).Όπως καταλάβατε έχω κατενθουσιαστεί γιατί έχει έναν ποιητικό και ρομαντικό τρόπο κίνησης αυτό το παιδί, που στις μέρες μας δεν το έχουν και πολλοί ή αν το έχουν δεν το κάνουν τόσο καλά όσο αυτός.
Η ταινία μου άρεσε , αν και είναι αρκετά ψυχοπλακωτική,καλή σκηνοθεσία χαμηλών τόνων, με πινελιές αισθηματικού περιεχομένου και μεγάλη δόση ρομαντισμού.Καλές ερμηνείες όλων, με τον PATTINSON να ξεχωρίζει αλλά και έναν PIERCE BROSNAN επίσης σε ερμηνεία έκπληξη.Όπως είπα μου άρεσε σαν ταινία αλλά ξενέρωσα λίγο με το τέλος το οποίο είναι πέρα για περα απρόβλεπτο και ολίγον τι κουλό!!!!

P.S ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ Η ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ ΣΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ''GOONIES''http://www.imdb.com/title/tt0089218/ THN STEFANIE ''STEF''!ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΑ ΓΥΑΛΑΚΙΑ!

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ

ΘΑ ΓΕΛΑΣΩ ?(ΓΕΛΙΟ)-1\5 ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ:PATTINSON:ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΗΤΑΝ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΗΠΙΕΣ ΈΝΑ ΜΟΝΟ ΠΟΤΟ?
ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΤΟΥ:XMMM.......ΟΤΑΝ ΚΟΙΝΩΝΗΣΑ!!!!

ΘΑ ΚΛΑΨΩ?(ΚΛΑΜΑ)-4\5 ΔΕΝ ΚΛΑΙΣ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΨΥΧΟΠΛΑΚΩΜΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!!!

ΘΑ ΘΕΛΩ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΣ?(ΑΙΣΘΗΜΑ-SEX)-4\5 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΣΙΚΟ LOVE SΤΟΡΥ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΝΤΟΝΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΣΠΙΘΕΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ!

ΘΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ?(ΦΟΒΟΣ-ΒΙΑ)-0\5 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ , ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΖΗΛΙΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΒΛΑΜΜΕΝΗ ΕΜΙΛΥ ΝΑ ΦΙΛΑΕΙ ΤΟΝ ΚΟΥΚΛΟ ROBERT!

ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΉ?(ΔΡΑΣΗ-ΑΓΩΝΙΑ)-3\5 ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ Η ΤΑΙΝΙΑ ΚΑΝΕΙ ΚΟΙΛΙΑ ΜΕ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ.

ΘΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΩ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ?(ΣΚΕΨΗ)-2,5\5 ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ,ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ....

ΘΑ ΔΩ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ?(ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ)-0\5 ΜΠΑ....

ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΩ?(SOUNDTRACK)-2,5\5 ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΑ!

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 7\10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis