fwto

Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

PANDORUM (2009)


ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ:

ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ , ΠΟΥ ΠΑΩ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΕΔΩ?
Παίζουν:
Dennis Quaid,Ben Foster, Cam Gigandet, Antje Traue
Σκηνοθεσία:Christian Alvart

Δύο αστροναύτες ο Payton(Dennis Quaid) και ο Bower(Ben Foster) ήταν σε κατάσταση νάρκωσης σε ένα διαστημόπλοιο για πολύ καιρό. Ξυπνούν αλλά δεν θυμούνται τίποτα , ούτε τι έκαναν πριν, ούτε ποιος είναι ο σκοπός τους. Σιγά σιγά σκόρπιες αναμνήσεις έρχονται στο μυαλό τους και ξέροντας πλέον ότι η γη έχει καταστραφεί θυμούνται πως σκοπός τους ήταν να προσεγγίσουν έναν πλανήτη πιθανό κατοικήσιμο για τους ανθρώπους που είναι επιβιβασμένοι..Με θολές τις μνήμες και σε ένα διαστημόπλοιο που φαίνεται πως δεν λειτουργεί προσπαθούν οι 2 τους να φτάσουν στον αντιδραστήρα του σκάφους για να σώσουν την ανθρωπότητα.Όμως στην προσπάθεια τους αυτή θα συναντήσουν εμπόδια και θανάσιμες αποκαλύψεις πρόκειται να συμβούν!

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟY

Εντάξει από τη στιγμή που βλέπετε τη λέξη διαστημόπλοιο νομίζω ξέρετε σχεδόν με μαθηματική ακρίβεια τι πρόκειται να συναντήσετε!Δεν είναι και πυρηνική φυσική για να μην πάει το μυαλό σας ότι η ταινία θα έχει και εξωγήινους. Βέβαια στη συγκεκριμένη ταινία δεν έχουμε και ακριβώς εξωγήνους αλλά κάτι ανάμεσα σε zombie και εξωγήινο(παραγωγοί είναι οι δημιουργοί του RESIDENT EVIL). Όσοι λοιπόν δεν γουστάρουν αυτό το είδος εννοείται ας μη τη δουν . Βέβαια ανάμεσα σε αυτούς είμαι και εγώ, αλλά για ένα παράξενο λόγο μου άρεσε η ταινία.
Ίσως έφταιγε η ώρα (κατά τις 2 τα μεσάνυχτα την είδα, όποτε ο εγκέφαλος και λόγω νύστας ερμηνεύει αλλιώς ότι βλέπει,υπολειτουργεί με λίγα λόγια!τι να πω!)ίσως επειδή είχα και καιρό να δω τέτοιο είδος δεν ξέρω!Πάντως και από κριτικές που διάβασα την θάψαν την ταινία και λένε πως και οι FAN του είδους θα απογοητευτούν.Τέλος πάντων, έμενα η ταινία με έβαλε σε αγωνία σχεδόν από τα πρώτα λεπτά και με έπιασε μια κλειστοφοβία και ένα σφίξιμο στην καρδιά σαν να πνιγόμουν!Είναι αρκετά σκοτεινή σαν ταινία και αυτό είναι ιδιαίτερα αρνητικό γιατί κάποιες φορές δεν ξέρεις τι βλέπεις. Οι ηθοποιοί καλά παίζουν , μη φανταστείτε και οσκαρικές ερμηνείες αλλά για την ταινία καλοί είναι!
Εγώ προτείνω να τη δείτε αλλά σας προειδοποίησα και πιο πριν αν δεν πάτε τα πράσινα ανθρωπάκια(αν σας χαλάει το χρώμα μόνο, να σας πω ότι εδώ είναι άσπρα!)..... εεε! δείτε την αλίκη στη χώρα των θαυμάτων που και μου άρεσε και είναι πιο ευχάριστη!



Η Βαθμολογία μου: 7\10








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis