fwto

Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

TETRO (2009)


ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ:
XANEI O ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ , ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΑΤΕΡΑ!

Παίζουν :Vincent Gallo,Maribel Verdu, Alden Ehrenreich, Carmen Maura
Σκηνοθεσία:Francis Ford Coppola


O νεαρός Bennie(Alden Ehrenreich) δουλεύει στα καράβια και σε ένα από τα ταξίδια του σταματά στο Buenos Aires για να συναντήσει τον αδερφό του Tetro(Vincent Gallo), που έχει να δει 10 χρόνια. Όμως δεν θα τύχει της υποδοχής που φανταζόταν.Ο αδερφός του είναι ιδιαίτερα απόμακρος και μόνο η σύντροφός του τελικά πείθει τον Bennie να κάτσει μαζί τους.Ζώντας μαζί τους διάφορα μυστικά χρόνων έρχονται σιγά σιγά στην επιφάνεια!

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Η Ταινία είναι σε σκηνοθεσία του Coppola , οπότε το θεωρώ δεδομένο ότι η σκηνοθεσία είναι πολύ καλή, αν και δεν είναι απόλυτο αυτό!Μου άρεσε που στην ταινία το παρόν εμφανίζεται σε ασπρόμαυρο πλάνο αντικατοπτρίζωντας τη διάθεση του Τetro σε αντίθεση με το έγχρωμο πλάνο του παρελθόντος που έχει τον ίδιο σκοπό ενώ και το ότι μιλούν και ισπανικά εκτός από αγγλικά είναι επισης θετικό( μου τη δίνει όταν σε ταινίες αμερικάνικης παραγωγής μπορεί να βρίσκεσαι σε οποιαδήποτε άλλη χώρα ἠ χρονική περίοδο αλλά η γλώσσα που ακούς να 'ναι τα αγγλικά!!).Νομίζω πως ιδίαιτερη έμφαση πρέπει να δώσω στους ηθοποιούς γιατί η ταινία είναι καθαρά ταινία χαρακτήρων!Όλοι τους είναι πολύ εκφραστικοί και μεταδίδουν τα συναισθήματα των ηρώων στο θεατή! Ακριβώς το ότι είναι ταινία χαρακτήρων κάνει την ταινία να κυλάει αργά οπότε σε πολλούς μάλλον δεν θα αρέσει σαν ταινία! Εμένα πάντως σε γενικές γραμμές μου άρεσε και μπορω να πω ότι το μυαλό μου δεν πήγε εύκολα στο τι θα συμβεί στο τέλος!


Η βαθμολογία μου: 6\10





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis