fwto

Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

SLEEPLESS IN SEATTLE(1993)


ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ:
Σ'ΕΧΩ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ ΚΙ ΑΣ ΜΗ ΣΕ ΞΕΡΩ!
Παίζουν:Tom Hanks,Meg Ryan
Σκηνοθεσία:Nora Ephron

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:ΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΚΟΜΕΝΤΙ


Ο ryan(tom hanks) έχει μείνει χήρος με ένα παιδί.Νιώθει πως η ζωή του είναι άδεια και πως δεν πρόκειται να βρει άλλη γυναίκα να αγαπήσει, όπως αγάπησε την γυναίκα του.Όλοι προσπαθούν να τον βοηθήσουν να ξαναφτιάξει τη ζώη του,αλλά ο ίδιος αρνείται επίμονα.
Ώσπου μια μέρα ο γιος του παίρνει κρυφά, σε ένα ραδιοφωνικό σταθμό στην εκπομπή μιας διάσημης ψυχολόγου και ζητά βοήθεια για τον πατέρα του.Ὀσοι βρίσκονται εκεινη στη στιγμή στο ραδιοφωνο ή καλύτερα όσες, συγκινούνται και θέλουν να γνωρίσουν τον πιστό και αφοσιωμένο ryan(o οποίος ενημερωτικά δεν μπορεί να κοιμηθεί και εξου και ο τίτλος της ταινιας άγρυπνος στο Σιάτλ).
Ανάμεσα τους και η Annie(meg ryan) που ζει στην άλλη άκρη της Αμερικής αλλά ετοιμάζεται να παντρευτεί.
Στην αρχή προσπαθεί να διώξει την ιδέα από το μυαλό της, αλλά κάτι την τραβά να αναζητήσει και να γνωρίσει τον μυστηριώδη ryan κι ας μην τον έχει δει ποτέ!

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Αν και παίζουν οι αγαπημένοι μου tom kai meg ομολογώ πως η ταινία δεν με ενθουσίασε.Καταρχάς από ένα σημείο και μετά με ξενέρωσε το στορυ που θέλει την annie να θέλει απεγνωσμένα να γνώρίσει έναν άγνωστο που ούτε ξέρει ούτε συνομιλεί μαζί του κατά κάποιο τρόπο απλά τον άκουσε να μιλάει για 10 λεπτά σε μια ραδιοφωνική εκπομπή.
Οκ θα μου πείτε και στην εποχή μας έχει καταντήσει πολύ συνηθισμένο να γνωρίζεσαι π.χ μέσω διαδικτύου κτλ, αλλά ακόμη και εκεί,ανεξάρτητα του τι πραγματικά ζητάει ο καθένας από κει(sex, σχέση, φιλία κτλ) , σχηματίζεις μια άποψη ρε αδερφε,μαθάινοντας τι εστί λίγο ο άλλος!(άσχετα αν βγαίνει καπνός η όλη φάση,όχι πάντα, αλλά στην πλειοψηφία ναι!).Επίσης θεωρώ αδιανόητο ένα παιδί στην ηλικία των 9 να θέλει ο πατέρας του να ξαναφτιάξει τη ζωή του!οκ όλοι θέλουμε τους γονείς μας ευτυχισμένους αλλά στην ηλικία των 9 ή όσο ήταν το παιδάκι δεν παίζει να γίνει κάτι τέτοιο!
Ενώ για αποκορύφωμα, τελικά η annie λέει στον αραβωνιαστικό της πως θέλει να γνωρίσει τον ryan γιατί είναι πεπεισμένη ότι έιναι ο ιδανικός, εκείνος το παίρνει πολύ ψύχραιμα !!!!!!!!!!!και τελικά φευγει χεράκι χεράκι με τον μυστηριώδη άντρα του ραδιοφώνου!
Σύγγνωμη αν δεν έχετε δει την ταινία, και σας είπα το τέλος, αλλά ρομαντική ταινία περιγραφω, είναι δυνατό να μη έχει happy end???
Από την άλλη πολλοί αθεράπευτα ρομαντικοί θα διαφωνήσουν,και θα πουν έεελα μωρε χαλάρωσε ταινία βλέπεις, αλλά ειλικρινά εμένα δεν μου έκατσε καλά!Όχι ότι δεν την παρακολούθησα βέβαια,άλλωστε είπαμε παίζουν 2 από τους αγαπημένους μου, αλλά ούτε ρομαντική τη βρήκα, ούτε αρκετά ενδιαφέρουσα.Απλά πέρασα την ώρα μου παρακολουθώντας μια ταινία του 93 που για την εποχή εκείνη ίσως ήταν καλή!


Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ

ΘΑ ΓΕΛΑΣΩ?(ΓΕΛΙΟ)-0\5
όχι

ΘΑ ΚΛΑΨΩ?(ΚΛΑΜΑ)-0\5
ποιος ο λόγος??

ΘΑ ΘΕΛΩ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΣ?-2,5\5
δεν μου φάνηκε ρομαντική η όλη φάση!

ΘΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ?(ΦΟΒΟΣ-ΒΙΑ)-0\5
ὀχι καλέ!

ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ??(ΔΡΑΣΗ-ΑΓΩΝΙΑ)-2.5\5
θα περάσει η ώρα

ΘΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΩ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ?(ΣΚΕΨΗ)-1\5
λές το άλλο μου μισό να είναι στο ραδιοφωνο????μπα........

ΘΑ ΔΩ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ?(ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ)-0\5
1993 ,πωωω χρόνια πίσω, αλλη εποχή κι εκείνη!

ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΩ?(SOUNDTRACK)-0\5
ούτε να το σκέφτεσαι!

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:5,5\10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis